Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Artpet



genialny plan i oświetlenie- pierwsze wrażenie: malowany obraz z sykstyńskiej Kapeli Michelangelo.
--------------------------------------
Wielki respekt, pozdrawiam


Moje szczere gratulacje. Jak zwykle super :D

koncepcja - 100p.
Atmosfera - 100p.
Charakter - 100p.
oświetlenie - 70p.
Body - 90p. (Dłonie)
Ostrość głębi - 50p. (okolice szyi, miedzy brodą a np. koszulką i szelkami nie ma aż tak dużej fizycznej głębi)





... nie no facecik, powalasz - techniką i w szczególności pomysłem
Rewelka na całej linii.
Choć ta flaszka troszkę przeszkadza. W moim odczuciu pasowała by tutaj sękata wychudzona dłoń (z odstającym małym paluszkiem ) trzymająca delikatnie lampkę szlachetnego wina

Pozdrawiam i życzę tysięcy nowych pomysłów


Szkoda że nie Cinema, widać, Max w Polsce jest popularniejszy.


jak zwykle- Rewela!!!


Jak zwykle rewelka

(cósik mi trochę nie pasuje w całym ramieniu trzymającym ten siepacz)


świetna kreska, i bogate detale - dla mnie HIT!


nic dodać, nic ując,
kiedyś zacząłem robić Duesenberg´a ale utknąłem z powodu braku zdjęć detalicznych, no i nie w maxie tylko w cinemie

******

/kurna, nie mogę wybrać oceny, coś blokuje/


Jak, poprzednio -rewelka-powalka : )


wspaniała praca i boska cierpliwość współczuję teksturowania - fenomenalne!!!
w czym to modelowałeś?

/świetnie by wyglądał również bez textur w Ambient Occlusion/


jak zwykle- powalające!!!
Twoje prace to klasyczny dowód na to ze tradycja nie wyginęła i jeszcze ma coś do powiedzenia

(sorry dawno tutaj nie zaglądałem)


"trzy przyjaciolki. Zazdrosc, Wynioslosc i Obluda"

czyli trzy swiaty które sa nie do zglebienia - Nirvana

Kapitalny klasyk


czytaj w opisie:
"Aktualnie charakter jest wyposażony w kompletny szkielet /Bones/ posłuży mi potem do różnych scen i kompozycji z realnymi fotografiami."

możliwe ze cos tam przypomina, ale pierwsze rysunki tego stworka powstały juz w tedy kiedy na rynku byl tylko komputer "Spectrum" a to jakieś 24 latka temu...


Super praca :D
(Szkielecik moim zdaniem powinien dostać postarzałych texturek, a tak wygląda jak by go ktos wykradł ze szkoly i po drodze wyrzucił


problem najczęściej spotykany- natężenie kolorów. Zredukuj intensywność kolorów. Woda wygląda jak z matrycy- dokładnie widać gdzie się zaczyna i kończy textura, przez co powstaje efekt kaflowy.


technicznie Top, rewelka- mój faworyt!!!
------------------------------------------------
jeden malutki szkopuł, logo od mercedesa założyłeś chyba w PS bo okropnie odgryza się od całości. poznać po zupełnie innej tonacji i wygląda jak przyklejone


B. dobra praca i konstrukcja!
Jest doskonale z wyczuciem dobrany materjal, Bardzo realistyczny efekt przejaskrawienia swiatla- chyba blur-efekt to sie nazywa. Swietnie i oszczednie w kolory wytekxturowales cala scene- respekt!!!
troszeczke powinna poprawiona byc glebia ostrosci.
Jedyny mankament to nie realistyczna wizualizacja tych slupów. gdyby byly okragle to mozny by sie zgodzic, ale nie kiedy slupy sa wielobokami, nikt, nigdy nie murowal slupów z cegiel (jako wieloboki)


Bardzo dobre wykonanie, w niektórych miejscach widać ze starales się bardzo, ale... no wlasnie, znowu te kanty. W niektórych miejscach odstępy są nie równe lub nie równolegle. najlepiej to widać przy masce a błotnikami w okolicy reflektorów, apropo swiatla- zaglebienia zewnetrzne wydaja sie troszke kanciate.

najbardziej pokazujące finezje pracy i oryginalnosc w wizualizacji aut to są wlasnie kanty i zagiecia


Przede wszystkim polecam te stronkę, b. dużo i w dosc dużych rozmiarach Samochodów i nie tylko. Jako materiał do podglądu, świetna sprawa.
http://www.desktopmachine.com/
Tutaj konkretnie bezpośrednio do BMW
http://www.desktopmachine.com/cars/10-BMW%20wallpapers.html
-----------------------------------------------------------------------------------

Super praca, dobra dynamika w ustawieniu pozycji.
Troszeczkę za dużo ziarnistości w obrazie.
Nie które kanty na karoserii maja błedy, np. w rejonie błotnika i maski i dolny kant maski przy grillu w środkowym rejonie. w środkowej linii miedzy drzwiami kanty mogły by być mnie zaokrąglone. najbardziej widać to przy klamce.

Poza tym wszystko ok


..."choć tekstury troszkę dziwnie ani komiksowo/rysunkowo ani realistycznie"...
Chodzi tu o "Sketch and Toon" efekt


Nikt nie powiedział ze jesteś fałszerzem, ja określiłem tylko ze jest to kopia- a to dwa odrębne światy :D


Taki to jest ogólny problem jeżeli człowiek próbuje skanować albo robić re-pro.
Zawsze wychodzą jakieś mankamenty


Po prostu w 80 latach trenowałem na jego pracach, ten facet jest niedosciglym mistrzem. Przyznaje ze ta ziarnistość mnie naprawdę zmyliła. Ocenę która dalem nie byla celowa- Naturalnie mogę ocenić w takim wypadku jako bardzo dobre- widać ze masz dobry warsztat- no ale kopia. poprzednia ocena to byl wypadek z myszą, za szybko kliknolem


mylisz się ta prace wykanalem częściowo na podstawie fotografii i zapewniam Cie ze z perspektywa wszystko gra



1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt